Gönderen Konu: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!  (Okunma sayısı 5365 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« : Eylül 15, 2010, 12:39:02 ÖS »
Değerli kuluçka net ailesi arkadaşlarım kardeşlerim ağabeylerim sizlere bu konu hakkında bilgi vermek ve sizden yardım almak için bu konuyu tekrar gündeme getirdim Türkiyenin değişik illerinde n devamlı mail telefon alıyorum ve bıldırcın konusunda bilgi ve yardım istiyorla r hobici olan arkadaşlar çoğunlıkta canlı ve döllü yumurta talep ediyorlar karadeniz bölgesinde ordu samsun giresun dan arayan kardeşlerimiz var bu kardeşlere yardımcı olabilmek adına bana bıldırcın yetiştiren arkadaşlarım adresleri ni telefon numaralarını mail adresleri ni bildirirl erse ben de yakın olan arkadaşlara bu talepleri yönlendirerek birebir kendileri konuşarak yardımcı olurlar ve ülkemizde bıldırcın konusunu daha iyi tanıtma ve yaymaya hizmet etmiş oluruz japonyada okula giden çocuklara beslenme olarak iki adet bıldırcın yumurtası yedirildiğini biliyormu sunuz çocukların zeka gelişimi ve hastalıklara karşı veriliyor bizim çocuklarımız torunlarımız neden bu nimetten yararlanm asın hepinizi saygı ile selamlıyorum değerli kardeşlerim...

orhankaragöz

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #1 : Eylül 15, 2010, 12:55:49 ÖS »
abi bıldırcın olayı çok güzelde bunun yasal prosüdürleri ne acaba 10 yıldır bıldırcın besliyom sağdan soldan kulamıza bazı şeyler geliyo çok da iği bıldırcın ırkları buldum üreticiolarak bunun hobiciler e izini ne kadar.evi mizde kaç adet bıldırcın besleye biliriz bunada cevaplar yazan olursa bu işi daha rahat yapmış oluruz.

mehmet_tekin

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #2 : Eylül 15, 2010, 01:31:15 ÖS »
Merhaba Arkadaşlar!

aldığım bilgiler yöreye yada yerel yönetimlere göre değişirmi bilemem ama bıldırcın olarak 350 adetten sonrası özel izine taabi tutuluyor ve bu iznide malesef belediyel er veremiyor il özel idaresind en alınması gerekiyor bunun içinde belediye sınırları dışında bir yerlerde beslemeni z gerekiyor örnek olarak köylerde yada köylere ait meralarda meskun mahal dışında olunması gerekiyor bunun dışında 1 tane bile beslemiş olsanız ve meskun mahaldeys eniz vede komşunuz rahatsız olmasa bile rahatsızım dese belediye size müdahale ediyor ısrarla beslemeye devam ederseniz ise 750 TL cezası var bu verdiğim bilgileri yaşamış olduğum sorunlara dayanarak veriyorum ve hala beni şikayet eden komşumla selamlaşmıyorum bile hoşçakalın.

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #3 : Eylül 15, 2010, 01:37:04 ÖS »
Orhan kardeşim hobici olarak bakanlara yeri müsaitse etrafı rahatsız etmiyorsa kimsenin birşey dediği yok hobici dediğin en fazla bir 5 katlı kafesde besleme yapar oda 200 veya 250 bıldırcın yapar ama ticari yapacakla r tabiki yasal prosedirü yerine getirmek zorundadır...
Benim buradaki amacım hobiciler e yardımcı olmak bu işi evinde kanarya besliyen saka kuşu besliyen muhabbet besleyen olduğu gibi bıldırcın da besler etini ve yumurtasını değerlendirir saygılarımla...mehmet tekin kardeşim gayet güzel izah etmiş sağolasın mehmet kardeş....

adem alkaner

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #4 : Eylül 15, 2010, 06:21:42 ÖS »
s.a kazım abi ben diyarbakır ve civarlarına allah izin veririse bahara 2 aya kadar tam kadro hazırım  benim civarlard a bekleyen ve isteyen olacaksa yardımcı olabiliri m
yaptıgınız bu yardımlaşma ve işbirligi takdir ediyorum tşk
saygılarımla 

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #5 : Eylül 15, 2010, 06:42:18 ÖS »
Adem kardeşim amacımız yardımlaşmak tabiki sana yakın olanları yönlendireceğim kardeşim ...

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #6 : Ekim 05, 2010, 11:34:28 ÖÖ »
Değerli arkadaşlar şöyle bir mail.geld i...
Selamlar kazım bey ben istanbul pendiktey im yakın civarımda bıldırcın yumurtası üreten tavsiye edebileceğiniz üreticiler varmı acaba ? Günlük yüksek kapasitel i devamlılığı olan ve kargosuz bıldırcın yumurtası almak istiyorum ..

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #7 : Ekim 11, 2010, 04:38:15 ÖS »
Tanımıyorum ama böyle bir istek var ...
ayda 500_600vi yol yumurta alıyorum etiketsiz 1liradan
Veren arasın 545932530 0
Kastamonu

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #8 : Ekim 15, 2010, 01:13:13 ÖS »
Bana gelen maillerde n yayınlıyorum arkadaşlar...
kazım abi günaydın.ben denizlide n fatih.abi bana haftalık 2500 viyol bıldırcın yumurtası lazım.ihaleye girdik.1,10 tl den ihaleyi aldık.bana 1,05 tl den yumurta bulabilir misin.sel emlar

KemalKOCA

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #9 : Ekim 15, 2010, 08:12:50 ÖS »
Bana gelen maillerde n yayınlıyorum arkadaşlar...
kazım abi günaydın.ben denizlide n fatih.abi bana haftalık 2500 viyol bıldırcın yumurtası lazım.ihaleye girdik.1,10 tl den ihaleyi aldık.bana 1,05 tl den yumurta bulabilir misin.sel emlar

adamı zorla yetiştiriciliğe teşvik etmeyin kardeşim :D:D:D gaz vermeyin yav :) kurucam şimdi kombine tesisi o zaman da almıyom dersiniz  >:(

MEHMET İNAN

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #10 : Ekim 15, 2010, 08:22:02 ÖS »
adamı zorla yetiştiriciliğe teşvik etmeyin kardeşim :D:D:D gaz vermeyin yav :) kurucam şimdi kombine tesisi o zaman da almıyom dersiniz  >:(
[/quote]
ben de şirket ortağı olurum kardeş  :))
tatlı para ya..

KemalKOCA

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #11 : Ekim 15, 2010, 09:54:44 ÖS »
adamı zorla yetiştiriciliğe teşvik etmeyin kardeşim :D:D:D gaz vermeyin yav :) kurucam şimdi kombine tesisi o zaman da almıyom dersiniz  >:(
ben de şirket ortağı olurum kardeş  :))
tatlı para ya..
[/quote]

olur walla ağam :)

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #12 : Ekim 17, 2010, 01:54:30 ÖÖ »
Değerli arkadaşlarım ben bana gelen bilgileri aktarıyorum mail adresi veya telleri var bilginiz olsun diye kardeşler sonra beni sorumlu tutmayın D: :D

KemalKOCA

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #13 : Ekim 17, 2010, 03:56:16 ÖS »
Değerli arkadaşlarım ben bana gelen bilgileri aktarıyorum mail adresi veya telleri var bilginiz olsun diye kardeşler sonra beni sorumlu tutmayın D: :D

Çok geç kaldın abi :D biz zehirlend ik bile ... bunun sorumlusu sensin bilesin :D:D:D

şafak korucu

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #14 : Ekim 17, 2010, 05:47:40 ÖS »
böyle pazarının olduğunu görüpte girişimci damarı tutmayan varmıdır ben fizibilit eye başladım bile ;D

KemalKOCA

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #15 : Ekim 17, 2010, 09:26:37 ÖS »
böyle pazarının olduğunu görüpte girişimci damarı tutmayan varmıdır ben fizibilit eye başladım bile ;D

valla şafak kardeşim ben de uzun zamandır araştırıyorum. doğru pazarı yakaladığım da bir dakika durmam. Ama bilindiği üzere burası TÜRKİYE !!!!! Ticarette çoğu verdiği sözde durmuyor. Zaten 3 sene önce çok büyük bir batak verdim. Yaklaşık 650 000 tl. Bir iflası daha bünyem kaldırmaz :D O yüzden ince eleyip sık dokuyorum :)

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi

Kazim_Varol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bıldırcın yetiştiren arkadaşlar!!!
« Yanıtla #17 : Kasım 13, 2010, 10:16:17 ÖS »
Gelen mail...Ki mden: teoman256@hotmail.com
ii akşamlar muğla yöresindeyim haftada 1000paket yumurta ve 500paket et satabilir iz amblemini z varsa