Gönderen Konu: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ  (Okunma sayısı 3132 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Muhsin_Yildirim

  • Ziyaretçi
EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« : Mayıs 04, 2009, 10:23:55 ÖÖ »
Sevgili Dostlar ,

Hafta sonu bahçede otururken aklıma geldi , annem arada bulgur , mısır unu vs için bir el tipi değirmen kullanırdı. Aldım buğday , mısır ve arpa kablarını ve değirmeni kendi civciv yemimi ürettim arkadaşlar.  :D

Yunus_Demirci

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #1 : Mayıs 04, 2009, 10:34:52 ÖÖ »
çok güzel bir fikir.
bilmediğim için soruyorum, civciv yemi bumudur şimdi, yani mısır ve arpa ezmesimi, eğer öyle ise taş değirmen kolay bulunan birşey olmadığı için bunun alternati fleri varmıdır.
saygılarımla..

Muhsin_Yildirim

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #2 : Mayıs 04, 2009, 10:43:11 ÖÖ »
Yunus Bey ,

Civciv yemi aslında içerisinde daha birçok katkı olan besin değeri daha yüksek bir yem türü , ben elimdeki malzemele ri civcivler in yiyebilec eği büyüklüğe getirdim sadece , içeriği ne kadar zendin olursa o denli besleyici oluyor.

Yunus_Demirci

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #3 : Mayıs 04, 2009, 11:27:18 ÖÖ »
teşekkürler.
peki hazır civciv yemleri bulunurmu, bulunursa nereden alabiliri m, firma linkleri ve isimleri sakıncalı ise özel mesajdan rica edecem.
saygılarımla..

Muhsin_Yildirim

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #4 : Mayıs 04, 2009, 11:39:10 ÖÖ »
Yunus Bey ,

Hazır yem tabiki de var. Şehir içinde yemcilerd e , Rami Kuru Gıda Toptancılar Halinde vs bulabilir siniz.
Bir çoğumuz toptancılardan ya da yemcilerd en alıyoruz. Rami de fiyatların çok uygun olduğunu arkadaşlarımız söylüyorlar.

Aydin_Unal

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #5 : Mayıs 04, 2009, 05:16:30 ÖS »
Muhsin Dostum elde onu çekmesi pek zahmetli olsa gerek. ama keyfine göre yem hazırlamış olursun. ;)

Yunus DEMİRCİ dostum her çeşit yemi bulabilec eğin yeri tarif ediyorum. Gazi Osman Paşa Mavi çarşının üstünde Yeşiltepe Mağazasının hemen altındaki sokağa gir orada iki tane toptancı var. her çeşit yemi bulabilir sin. CP marka yemi tavsiye ederim. 

Fikret_Cakir

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #6 : Mayıs 04, 2009, 05:26:03 ÖS »
valla muthıs bır fıkır

Yunus_Demirci

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #7 : Mayıs 04, 2009, 09:32:19 ÖS »
cevaplar için çok teşekkür ederim  :)
evim RAMİ'de dolayısıyla kurugıda hali sadece 5dk lık yürüme mesafesin de, meğer yanından geçiyormuşum da haberim yokmuş   :D. bezyüzevler mavi çarşıda sadece 5dk araba mesafesin de, sanırım yem problemim yok :)
saygılarımla..

Seyfettin_Akbulut

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #8 : Mayıs 05, 2009, 09:56:35 ÖÖ »
valla abi tebrikler ...
böyle bi değirmeni nerden bulabilir im aceba...

Murat_Yuksel

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #9 : Mayıs 05, 2009, 12:56:20 ÖS »
arkadaşlar marketler de bulunan mısır ununu ıslatıpda verebilir siniz ne yapalım buda istanbul doğol civciv yemi ayrıca civcivler e yemlerine yumurta kırmanızı tavsiye ediyorum ben çok faydasını gördüm ve sularına 1.2.diş sarımsak tamam civcivler canavar gibi oluyorlar öyle bir koşuşturuyorlarki oyun olsundiye dövüştüklerini görüyorum sağlıklı civcivler

Muhsin_Yildirim

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #10 : Mayıs 08, 2009, 03:00:08 ÖS »
Seyfettin Kardeşim ,

Bizim validenin tesisatı bu kullandığımız kendisi memlekete tte şimdi gelsin öğrenicem nerden aldığını ama memleketl erinizde araştırmanızı öneririm. Benim memleketi m kastamonu orda vardı bu değirmenlerden sonra bir baktık annem burda da bulmuş bence her ilde vardır diye düşünüyorum , çünkü tarımın , tahılın ve hayvancılığın olduğu yörelerde eskiden vazgeçilmez bir aksesuardı.

Arda_Öztoprak

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #11 : Mayıs 08, 2009, 03:34:43 ÖS »
bu civciv yeminin içine tavuk kemiği falan da koyup dövebiliriz
bu sayede kalsiyum ihtiyaçlarını da karşılamış olurlar gelişimleri hızlanır
ama bu yemin bir eksiği var bence abi
protein açısından biraz zayıf kalmış
onun içinde yüksek proteinli tahıllar kullanabi liriz ( yeşil mercimek gibi )
saygılar

Seyfettin_Akbulut

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #12 : Mayıs 08, 2009, 07:24:29 ÖS »
sağol muhsin abi ben de sivas lıyım buralarda da vardır muhtemele n ama görmedim ben :)
ben en iyisi biraz araştırayım bula bilirimgi bime geliyor.. .

Muhsin_Yildirim

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #13 : Mayıs 08, 2009, 10:42:26 ÖS »
Seyfettin el değirmeni bizimkile re artvinden gelmiş. Kastamonu da bu işi yapan köylü ihtiyar ustların öldüklerini ve geriden yeni nesil usta gelmediğini söyledi babam. En iyisi sen bir soruştur.

ahmet orhan

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #14 : Mayıs 16, 2009, 07:53:40 ÖS »
değerli arkadaşlar.zannediyorum bu işe gönül veren kardeşlerimiz çok yeniler.b ugün dededen kalma yem üretmek veya hazırlamak o kadar ucuz değil.1 kg mısır 75 krş.1 kg buğday 50 krş.1 kg.arpa 50 krş.1 kg.bulgur 3 ytl.1 kg.yeşil mercimek 3 tl. oldumu yaaaa.bırakın daha neler noksan bu yemde biliyormu sunuz.tüm vitaminle r..kemik unu ve taş unu...dah a  ANTİOKSİDİYAL. sakın uğraşmayın bir yemciye gidin 50 kg çuvalı 44.-tl ye civciv yemi.   35 tl ye yumurta yemi alabilirs iniz. yani size kg.ramı 1 tl ye bile gelmez .hem de içniz rahat olur.VİTAMİNLİ ve İLAÇLI .bol evciller

yücel sucuoğlu

  • Ziyaretçi
Ynt: EL YAPIMI DOĞAL CİVCİV YEMİ
« Yanıtla #15 : Ağustos 18, 2009, 07:14:51 ÖS »
ABİ MÜKEMMELSİN